.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نخستین جشن قلک‌شکن ماهک برگزار شد

شمال نيوز: مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، نخستین جشن قلک شکن خود را برگزار کرد.

مجتبی کواکبیان در نخستین جشن قلک شکن مجمع خیران بیمارستان فوق تخصصی کودکان مبتلا به سرطان ماهک، در سالن ورزشی سید رسول حسینی ساری، اظهار داشت:‌ کار اجرایی پروژه بیمارستان فوق تخصصی ماهک که مختص کودکان سرطانی است در مرکز مازندران شروع شده است.

وی افزود: پروژه بیمارستانی ماهک در حال اجرای فندانسیون است و با کمک شما خیران به زودی شاهد اتمام بهره‌برداری از این پروژه هستیم.

عضو هیئت مدیره مجمع خیران ماهک، ادامه داد: کمک به  همنوع باید به صورت یک فرهنگ در کشور و استان نهادینه شود.

وی به برپایی جشنواره قلک شکن در چهار فصل سال اشاره کرد و یادآور شد: ماهک با شعار عشق را به زندگی تبدیل کنیم کارش را برای ساخت بیمارستان تخصصی کودکان سرطانی شروع کرده است.

کواکبیان از گذر عمر 2 ساله مجمع خیران ماهک در مازندران خبر داد و اظهار داشت: فعالیت ماهک در استان‌های شمالی هم گسترش یافته است چراکه خدمات این بیمراستان صرفا معطوف به مازندران نمی‌شود.

وی حمایت مسئولان استانی را در روند اجرای کار ماهک مؤثر دانست و ادامه داد:‌ برخی خیران نمی‌خواهند نامی از آنها برده شود.

عضو هیئت مدیره مجمع خیران ماهک با تاکید بر اینکه باید دعا کنیم تا هیچ کودکی بیمار نشود، گفت: اقلیم مازندران به نوعی مستعد ابتلا به بیماری سرطان است.

وی افزود: اگر فضای ایزوله برای بیماران سرطانی وجود داشته باشد بهبودی این بیماران سریع‌تر است.

کواکبیان در جمع خیران با بیان اینکه ماهک از هیچکس درخواست کمک نمی کند، بیان داشت: ماهک به دنبال عاشق است و همین حس نوع‌دوستی سبب می‌شود تا در کار خیر گام‌های اثرگذاری برداشته شود.

وی افزود: ماهک 2هزار و 500 عضو خیر قطره‌ای دارد که برای ساخت بیمارستان حامی ما هستند.

این خیر مازندرانی با بیان اینکه بسیاری از پزشکان برای ساخت بیمارستان ماهک و حمایت از کودکان مبتلا به سرطان گام‌های موثری برداشتند، یادآور شد:  در بحث بیماری سرطان هیچکس نمی‌تواند ادعا کند که هرگز مبتلا به این بیماری نمی‌شود.

کواکبیان گفت: مجموعه ماهک تیم تحقیقاتی را برای پیشگیری از سرطان تشکیل داده است.

وی بالا بودن آب‌های سطحی و سموم شیمیایی آفات نباتی را عامل موثری در ابتلا به بیماری سرطان دانست و اضافه کرد: تشخیص به موقع بیماری سرطان سبب می شود تا 80  درصد کودکان مبتلا به سرطان، بهبود یابند.

کواکبیان با اشاره به اینکه با همت همه خیران ماهک توانسته خود را معرفی کند، اذعان داشت: همین کمک‌های مردمی باعث می‌شود تا بیمارستان ویژه کودکان سرطانی ساخته  شده و به بهره برداری برسد.

طهورا کودک پنج ساله مبتلا به سرطان در این مراسم با حضور در روی سن به صورت نمادین به شکستن چند قلک پرداخت که از سوی مردم به این محل آورده شده بود.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
برچسب ها : ماهک

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.299 seconds.